Pitebo

Idag flyttade jag ut ur min lägenhet i Arjeplog och har nu flyttat hem till Piteå.
Britt, Marcus, Jorunn och Lotta hjälpte till att bära möbler, flyttkartonger och städa.. Guld värt verkligen..
Sen precis när städningen nästan var klar och jag inväntade vaktmästaren för besiktning så kom Lillan till mig och sa hejdå. Fast vi kommer ju ändå att kunna träffas en hel del med tanke på att hon bor på vardagarna i Piteå. Så kanske vi ses till veckan.

Ikväll har jag ätit middag på sjöbodan med mina föräldrar, Monica, Martin, Håkan och Britt Marie. Människor från arbetsförmedlingen som har hjälpt Monica med flytten till hennes nya lägenhet.. Jag åt röding och det var riktigt gott. Men Martin trodde inte att jag blev mätt eftersom jag bara åt halva fisken. Men jag håller på att bli mig själv nu igen efter veckan då Michael var här.. Då åt jag mer än honom.. som två karlar nästan skulle jag kunna erkänna.. Har nog aldrig varit så duktig på att äta. Men jag tar det som ett tecken på att jag trivs i hans sällskap och inte är blyg för 5 öre med honom.
Men i varje fall så håller jag på att bli mig själv igen.. Magsäcken har krympt och jag orkade till lunch bara en halv barnpizza och nu till middag... bara halva portionen.
Men det blir såhär på sommaren. Då kan jag absolut inte äta. Har ingen hunger känsla...

Just nu sitter jag och har så himla ont i ryggen efter allt bärande av kartonger, hukande när jag torkat lister och städat och sen suttit och kört bil i 2 timmar. Snart går ryggen av..
Men imorgon ska jag göra mitt träningsprogram för ryggen så jag vet att så småningom så kommer ryggen bli i alla fall lite bättre..
Och på tal om imorgon.. Jag ska med min lilla syster, nån av hennes kompisar och Marika åka till Luleå för att titta
på nå examenskläder till henne och kanske jag köper mig den där snygga kräm färgade klockan som jag hittade på Ur & Penn då jag och Michael var i luleå.. Vi får se om det ändå blir en shoppingresa för mig också!!


image220



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback