Peaken blir starkare

Träningsprogrammet som jag fick av sjukgymnasten för min rygg r faktiskt himla bra.
Kan verka som mesiga övningar men de är bra för de små musklerna i ryggen som tydligen inte hjälper mig nånting just nu eftersom jag är så överrörlig. Som sjukgymnasten sa så måste jag hårdträna upp dem för att jämna ut eller hur man ska förklara det. Jag är muskulös men överrörligheten gör så att musklerna inte hjälper ryggraden. på nått vis?!?!

Ikväll så har Britt kommit hit för att hjälpa mig med flytten. Jag har hunnit med en del med packningen och städningen men det är ändå en hel del kvar.. inte så mycket.,..
Vi har nu för en stund sen följt mitt träningsprogram och jag märker det att jag blivit starkare i alla fall i bröstmusklerna. Kan göra betydligt mycket fler armhävningar nu. Stolt!

Jag blev bjuden på middag hos Linn i eftermiddag och vi åt redd grönsakssoppa. Det var riktigt god för att vara en pulver soppa eller vad man kallar det!
Efter middagen gick jag ut och surrade med Moa och Micke en stund. Hinner kanske inte träffa henne nå mer om jag nu inte träffar henne nånting imorgon på jobbet. Men hon får väl lov att komma till Pite nån helg och gå ut med mig?

Nu sitter jag och lyssnar på min goskiva.. Den är fortfarande lika bra!

Uh la la la I love you baby.

Kommentarer
Postat av: momomomoa

jaaaaaaa jag ska komma och våldgästa dig och vi ska ut o göra pite osäkert.

2008-05-29 @ 22:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback