Mr Bean

Kom hem för 1timme sedan. Har varite n bra dag på jobbet. Riktigt kul faktiskt. Ingenting speciellt har hänt men dagen har gått fort och bra..
Nu sitter jag framför tvn och ser på Mr Bean på 5an.
Ofta kan jag stressa upp mig och jag tål det verkligen inte. Men jag skulle nog aldrig kunna bli så stressad som Mr Bean då han häller i sig en sked snabbkaffe, en sked strösocker, 1mun mjölk och kokande vatten och sedan skakar om huvudet för att blanda ingredienserna. HAHAHAHA.
Jag ser nu att hon som spelar Christina Yang i Greys Anatomy är med i Mr Bean filmen. Visste inte om den skådespelaren innan Greys..

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova ett tag..
Nedräkningen går snart över till timmar också!!! :D
Nu är det bara 4dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback