Min kväll

Kvällens avsnitt av Sanningens ögonblick var spännande men jag tycker att hon faktiskt fick lätta frågor. Inte så farligt pinsamma eller jobbiga frågor.
Det var en perfekt avsnitt att avsluta programmet med. Jag tror faktiskt inte att det blir någon andra säsong med det där programmet. Det är förnedrings tv och jag förstår inte hur människor kan ställa upp på det där för pengars skull. Du sårar ofta andra genom dina ärliga svar och mår själv dåligt av det.
Endel saker är faktiskt bättre att bara hålla för sig själv. En vit lögn kan vara snällare än sanningen.
Anci tog några bilder ikväll på hennes och mina ben/fötter och en bild på mig.. Konsentrerad peaken.


Jag ska imorgon bitti få håret färgat av Anci och som ni kan se så behövs det nu!!
image199

Ancis spiror!                                                                                 Mina två!!
image200image201

Efter sanningens ögonblick så åkte Anci hem och jag lade mig i ett skumbad och smetade på en ansiktsmask.
Ansiktsmasken kändes himla skön. Värmande mask från dollarstore 10kr. Mjuk och len hud i ansiktet är vad resultatet blev.
Michael är ute på krogen och ringde mig för en timme sen. Jag fick prata med hans kompis Morgan som berättade att jag är hans drömtjej. "Michael has told me everything about you. And you are the girl of my dreams"    Smickrande och kul att höra så jag uppmanade honom att söka sig en svensk tjej. Han tyckte att jag skulle ta med mig tjejkompisar ner till Birmingham när jag besöker Michael där, men det kan bli lite svårt att hitta en villig, singel (nästan ingen av mina vänner är singel) tjejkompis som kan tänka sig åka enr till Birmingham för en blinddate. Näst intill omöjligt. Säkert finns det nån desperat sate där ute någonstans men jag tvivlar på att det är någon av mina kompisar eller bekanta! Hör av dig i så fall. hahaha

Jag saknar verkligen Michael. Kan inte beskriva med ord vad jag känner. Jag är så himla kär och lycklig och sprallig tack vare att jag träffat honom, men på samma gång så saknar jag honom så fruktansvärt så jag nästan skulle vilja gräva ner mig här i soffan tills vi träffs igen!
Förhoppningsvis så är jag i Yardley, Birmingham vid den här tiden nästa månad. Vi får hoppas att jag fått ihop en fin sparad slant och att Elin har tid för mig att komma och hälsa på henne!! HOPPAS HOPPAS
Det är vad jag vill mest... för mig själv är det just vad jag vill!!
image202image203

Ikväll har jag bränt en ny goskiva och jag är mäkta nöjd!! Mycket gamla Shaggy men det gör ingenting!!

Puss

Love you Michael!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback