Lördag

Idag har jag, Marika, lillasyster och 2 av hennes kompisar varit i Luleå. Lillasyster skulle hitta nå kläder att ha på examen men hittade inget mer än leggins.. jag hittade bara en kjol och en oversize tröja som jag använder som kläninng på Åhlens..
Vi fick låna pappas bil och skönt var det. Han har AC i sin bil och det behövdes.. det har varit 37 grader i solen idag.. Om vi skulle ha tagit min bil så hade jag svettats flera liter..

Anci ringde när vi var i Luleå.. Hon berättade att hon var inne på ett köpcenter och hade vandrat där i 3 timmar men hade ändå inte hunnit gå igenom hela.. Det är gigantiskt stort allting där i Frankfurt har jag förstått..

Kl 15:30 for jag och jobbade på Berggården. Kom hem nu för 20min sen. Det har gått galant.
Jag är rent stolt över mig själv för det har gått sååå bra på jobbet idag.. Ska bli skönt sen när jag får medicin deligering..

Nu ska jag lyssna på gomusik och ringa till min bakfulla Michael.. ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback