Ledsen

Ive had a relaxin day today after work. Been sleeping on the sofa for 2hours..
Som vanligt.. Det hör till vanligheten. Men någonting som jag aldrig kunde tro är det besked jag fick idag.
Jag trodde aldrig att min älskade vän kunde  kunde sjunka så lågt och gräva ner sig i drogträsket.
Lägga alla sina pengar på droger, beblanda sig med fel människor.
Jag är så fruktansvärt ledsen. Känner mig helt tom i huvudet och vet inte alls vad jag ska göra.
Jag bryr mig så mycket om denna person men vet inte om jag ens kan göra Nånting för att hjälpa honom.
Har inte hans telefonnummer som han skaffat och har nu när han befinner sig utomlands och jobbar.
Jag avskyr droger, pundare och kommer aldrig någonsin att prova någon drog.
Jag förstår inte hur människor kan... Att man kan  utsätta sig för något sådant som droger. Som vi vet så mycket  om och som kan vara så farligt.

Ikväll är det vårfest på hatten. Eller tja, i alla fall nånting speciellt.. Gratis inträde och rätt så mycket trevligt folk ska gå ut. Men jag känner mig inte alls på humör. För det första så jobbar jag ju faktiskt åt mårron  och sen så känner jag mig så himla ledsen över det jag fått veta idag.. Så jag ska nog bara se klart filmen på 5an. Dreamcatcher. Jag har sett den förut men jag minns inte allt så jag ska nog se klart den och sen gå och lägga mig..

Finns inte mycket att göra...


Kommentarer
Postat av: lisa

ha en forsatt trevlig kväll! :)

Postat av: Frida o Viktor

Vi ses snart...

2008-05-11 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback