how

image185

Ser du som 14 år men bilden tog jag bara för nån dag sen.
Just nu när jag fyller 22år i år så är det väl inte så kul att se betydligt yngre ut, men jag hoppas det håller i sig och att jag fortfarande gör det när jag kommer upp mot 30-40års åldern. Det skulle ju inte vara fy skam?!

Ikväll har jag och Anci ätit grönsaker och dip. Det är så himla gott, begärligt och mättande på samma gång.
Anci håller på att sluta röka och har inte rökt sen i lördags.. Det är riktigt duktigt.
Jag är himla avundsjuk och måste försöka skära ner på min rökning. Inte sluta helt, men trappa ner ordentligt.
Men jag tror faktiskt ärligt talat att det inte kommer att bli någa problem. Och jag vet då att jag absolut inte kommer röka nånting då Michael kommer och är med mig en vecka.

Idag har jag ändrat lite i mitt abbonemang på 3. Jag har tillagt 3global och det gör att jag för 29kr per månad ringer för 18öre/minut till utlandet.. Inte alla länder.. men de viktigaste. England, Irland och Tyskland..
Michael har ju Engelskt nummer, Elin har ett Irländskt och Anci kommer skaffa ett Tyskt nummer.
Det blir kalas bra..
image186

Kommentarer
Postat av: Frida

gud vad du längtar efter den där pojken, han måste verkligen vara speciell;)
Tänkte bara nämna det du sa om att du ser ut som fjorton år på kortet. Himla fint kort förresten! Jag personligen tycker att du ser ung ut, men ändå i rätt ålder. Liksom en snygg och fräsch 21 åring och du kommer säker få vara en snygg och fräsch 40åring med!

2008-05-09 @ 11:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback