hemma

Ikväll har jag varit hos Anci, druckit kaffe, ätit glass och surrat framför tvn.
Veckan med Michael har jag ätit så himla mycket. Mer än honom till och med och han brukar i vanliga fall äta rätt så mycket. Men jag har ätit som 2 fullvuxna karlar denna vecka med honom. Måste bero på att jag mår så bra när jag är med honom?!?!
Men i alla fall, idag så åt jag en halv macka och en yoghurt på kallax flygplats och senare en baguette från OK. Det är vad jag har ätit idag. Ska försöka att inte hamna i det gamla vanliga träsket då jag inte äter tillräckligt.

Det som jag tänkte dela med mig av ikväll var.... När jag körde hem från Anci så såg jag vid en av bankerna en älgko med kalv stå och mumsa på nånting.. Så jag saktade ner eftersom jag inte sett älgar på den vägen förut och då förstod att det förmodligen finns fler. Jag fick efter nästa krör se att jag hade rätt. Där stod en hel hög med GIGANTISKA älgar. Det var säkert 15stycken. Jätte obehagligt att vara omringad av dessa bjässar..
Var nästan i chock när jag kom hem..
Har kikat runt lite på internet och kollat TV.
Michael ringde för timme sen och jag fick även prata med hans vän Bronxie och Michaels 17åriga bror Andrew.
Saknar min engelsman så himla mycket. Tyvärr så dog hans batteri efter bara 7minuter. Känns kontigt nu att  inte kunna vara med honom, bli omhållen av honom, kyssa honom. Tillbaka till att höra hans röst genom telefon och se honom genom webcameran.. Men inte för en så lång tid.
Kommer nog träffas i Juli igen.
Jag har tänkt åka och hälsa på Elin i Irland och då i samma veva kunna träffa Michael i Birmingham!!!

Nu ser jag på Lost på tv. Hänger absolut inte med i den serien. Förstår just nu ingenting av händelserna men lite spännande är det ändå..

image191


Kommentarer
Postat av: michael

i really miss you!!!

2008-05-22 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback