happy

Idag är jag så fruktansvärt trött..
Satt uppe till 3-4 tiden och pratade med Michael, hans mamma, pappa och lillebror Matthew.
Jag är så himla glad för tydligen så tyckte mamma Patricia om mig. Jag hörde henne säga: " Oh she has beautiful eyes and a beautiful face"
Det gör mig glad och även nervös för om ja träffar henne så måste jag ju vara så bra som hon tror jag är!!
Föräldrarna verkade i varje fall vara riktigt roliga.
Jag såg dem i webcam och visade mig själv i webcam när pappan säger: "who is that?" och pekar på bilden av sig själv på skärmen. Michael sa då "Its you dad" Hahaha!!
Sen börjar mamman och lillebrorsan Matthew gnabbas lite och jag hör mamman säga "Matthew are retarded"
Hahahaha, verkar vara en hysteriskt rolig öppen lättsam familj.
Aja, jag får prata om det där senare. Nu måste jag sova en stund..
Jobbar nämligen i helgen.. Har rast från 12-16:30

Nu sova en timme eller 2

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback