En kall 3,5a

Igår kväll.... eller tja.. redan på eftermiddagen så började jag få en så tryckande huvudvärk i pannan.
Jag försökte sova men det gick itne alls nå bra.
Pratade med Michael bara en liten stund på kvällen/natten.. sen var jag tvungen att försöka pressa skallen i kudden och sova.
Jag blötte ett papper med kallvatten och satte det för ögonen och pannan. Jag somnade väl kring 1 tiden men vaknade strax efter 5 och då hade huvudvärken övergått till migrän. Det var precis som jag hade en baksmälla..
Anci ringde strax innan 9 och bad mig komma till datorn och prata med henne över skype. Det jag gjorde och vi surrade i en halvtimme. Jag är så glad över att allting hittils har gått så bra för henne. Allting verkar så bra och spännande..
Min dator dog  och jag ringde upp henne på hennes tyska mobil nummer. Genom telefon surrade vi i 35min..

Sen har jag hela dagen packat städat och packat lite mer.. Jag gör allting lite hit och dit.. stoppar ner en sak i flyttlådan sen dammtorkar jag skåpen, sen stoppar jag ner ett till par saker i flyttlådan och sen städar jag lite i badrummet. Jag gör ingenting noggrannt utan duttar lite hit och lite dit..
Men jag ska börja göra allting ordentligt så fort Britt komer hit ikväll. 

För att få städningen och packningen att vara lite kul i alla fall så spelar jag min nya go-skiva och så har jag varit och köpt millenium 3,5or öl! :)
Så att det inte ska vara så sablarns tråkigt.. Så jag har en lite egen fest här..
Ingen alkisvarning utan bara 2-3 öl för att det smakar gott.. Jag ska inte köra bil idag och inte heller jobba förstän söndag.
Berättade för Michael att jag spelade hög musik och drack lite vin/öl. Avundsjukan växte hos honom som nu är på jobbet och sliter.
Jag är så sugen att köpa en engångs grill och sätta mig ute och grilla med Linn. 
Men jag är bjuden dit på middag och glad är jag för det.. men kanske man kan grilla till lunch imorgon.. jag och Britt?!?!

image219  <-- Min


Ja herregud nu är det i princip sommar.
Det känns som att det kommer bli en toppen sommar. Men som sagt, det blir ju vad man gör det till.
Jag ska satsa på denna sommar. Chansa och testa det jag tidigare varit osäker på eller rädd för.
Mina första planer är att åka till Michael i Birmingham och hälsa på och även svänga över till Irland och hälsa på min snuppa Elin. Tänker vara hos henne över hennes födelsedag som är det 4 juli..
När jag åker ner till henne så kommer även Linn att vara där så vi har planerat att göra Cork tillsammans..
Med att "göra cork" menar jag att vi ska strosa runt, gå vilse lite och dricka en öl på varje pub vi finner.

Jag är säker på att sommaren 2008 kommer att bli härlig!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback