Birthday boy

Idag är ingen vanlig dag, för det är Michaels födelsedag. hurra hurra hurra
Inatt har jag sovit mycket bättre men jag vaknde kgrin 6-7 tiden men denna gången inte utav mig själv.
Utan av ett sms av Frida. Hon ville att ja skulle ringa när jag vaknat. Jag valde att somna om och när jag gjorde det så drömde jag att jag fick ett till sms av Frida där det stod att Sthlm snackar om mig och mina dumheter som jag gjort.. Konstig konstig dröm..

Nu har jag precis ätit frukost, duschat och laddar hem nå go musik.. Är dags igen att göra en ny go-skiva!
Men det får bli någon annan dag då jag har mer ny musik...

Idag är Anci i Sunderbyn och kollar upp sina öronljud.. Hon ringer på nån timme, efter första besöket hos läkarn.
Jag ska kolla upp numret till blodcentralen eller iaf sjukan så ja får höra om jag kan komma och lämna blod nästa vecka. Jag missar nämligen då blodbussen är här nu till veckan. Så då vill jag passa på att göra det när jag är i Piteå. Fastän Michael är rädd för blod och kan svimma så vill jag göra det till veckan då han är med.

Jag ska även ringa till Berggården och höra om jag fick nå jobb där.
Jag ringde igår då jag var på jobbet. Berättade då att jag nog har bestämt mig för att stanna i Pite över sommarn och att jag då finns tillgänglig för Berggården .
Jag förstod ju att alla tjänster är tillsatta men tydligen så var det en kille som skulle ringa och meddela idag om hur han skulle göra.. Så vi får se hur det blir med det där..

Nu ska jag packa lite mer tror jag.. jag är så spyless på det!! No fun anymore!!
image184

Kommentarer
Postat av: frida

Förlåt att jag väckte dig imorse :S
Du får väcak mig imorn, för då har jag sovmorgon hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback