Anci åker till tyskland?!?!?!

Dagen idag har jag spenderat med min kära vän Anci.
Jag har än inte accepterat att hon åker till Tyskland IMORGON.
Det kommer bli riktigt spännande och roligt för henne. Jag är stolt!
Att åka iväg som aupair är verkligen en upplevelse tror jag. Jag skulle själv nog aldrig komma på att göra det men mina vänner som gör det, tycker jag är jätteroligt och jag tycker absolut det är en sak att göra när man ännu inte bundit sig vid för mycket. Verkligen någonting att lägga i ryggsäcken till framtiden!!

Idag har jag ätit lunch och middag här på svelleholm. Vi har varit över hos Ancis bror med familj och sagt hejdå.
Lova, Ancis brorsdotter  tycker nog om när Peaken kommer och hälsar på henne. Vi satt och pratade och hon fick bossa omkring med mig litegrann. Hon lånade min kamera och tog ett par fina bilder. Flickan är 2½år och tar faktiskt väldigt bra bilder!!

image205
image206


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback