Tom

Igår blev det att åka snowboard. Jag, Elin, Fia, Dave, Karl och Leon.
Det var fruktansvärt skön snö i backen så åkningen var underbar.
Jag agerade lite snowboard teacher åt Elin. Och det visade sig att jag var duktig på det för Elin blev rätt duktig på att svänga och ramlade knappt nånting!! Stolt över henne och min egen prestation!

När vi väl kom hem så började jag må pyton och kräksjuk blev jag.. Jag som hade tänkt gå ner på puben och hålla Anci sällskap men icket.
Jag kräktes och somnade sen med kläderna på i soffan..
Idag mår jag betydligt bättre, känner mig inte alls dålig men jag vet att jag är tom i magen så jag måste gå och handla nå mat på konsum nu på en stund.
Jag har just duschat så jag ska bara sminka mig lite och låta håret självtorka.

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback