som en ny människa

Vilken härlig dag det har varit idag.. Känner mig som en ny människa..
Först igår så var jag hos Elin och hon fixade mina ögonbryn (som vanligt riktigt bra blev det)
Sen idag så har jag på morgonen varit och klippt mig hos Sofie och tagit hål i örat.. där uppe i vänstra örat..
Sen så var jag och Anci upp på galtis och åkte idag.. Jättehärligt väder och skön åkning..
När jag kom hem från galtis så hämtade jag ut tröjorna som vi hade beställt från shirtstore.se och testade dem o de passade.. Lite breda och korta men satt ändå bra..
Jag är faktiskt lite avundsjuk på Ancis: Dolphins are gay sharks!!
Men även nöjd med mina egna.. Den ena är vid och det står "Download this" på den och den andra är svart med trycket "Rock paper metal" på.. Den som syns på bilden..


image79

Så med ny frisyr, ny piercing, nya ögonbryn, nya tröjor och ny energi så känner man mig som en ny människa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback