Smuts

Ikväll så skulle jag egentligen åkt till Elin och fått mina ögonbryn fixade sant att jag skulle ha slingat hennes hår.
Men Elin var så trött så vi skjöt upp det tills imorgon. Det passar nog bra det istället!
Anci kom hit ikväll och hon kände direkt lukten av vitlök i lägenheten och var tvungen att fråga vad jag hade ätit till middag egentligen.. Ja, inte klagade hon men hon märkte av det i alla fall..hehehe
Vi satte oss vid datorn och spelade Quiz Queen King.com.  Jag vet faktiskt inte hur länge vi har suttit men nog är det då mer än en timme skulle jag tippa på.
Efter ett tag så fick jag ju faktiskt erkänna att man hade lite skills.. Eller så kanske det blev så att man lärde sig genom uteslutningsmetoden?!?!

Imorse ringde Michael strax innan 06:00 då jag skulle kliva upp och han precis hade kommit hem från puben och krogen. Efter att jag hade berättat att jag redan spenderat ungefär 350kr på att ringa och skicka meddelanden till honom så tyckte han att han hädan efter ska vara den som ringer.. Jag har inte riktigt gått med på det, men jag vet att jag inte riktigt har råd att ringa och prata i flera timmar. Det kostar 5kr i minuten för mig att ringa till England och 2kr per sms..
Men men, vi hann prata i 1timme imorse och smsat lite under dagen! =)

Jag hann vara duktig idag och plockade undan en del, dammtorkade och skurade golvet i alla rum.
Det var då tammetusiken på tiden att jag skurade golvet för det var då minsann rackarns smutsigt såg jag.
Aja, nog pratat om smuts. Nu ska jag faktiskt borsta tänderna och slänga mig i sängen.
Jag hoppas ha somnat klockan 23:00..
Jobb 07:00-16:00

Natti Natti

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback