Röntgen

Idag var jag uppe på VC för att få ut recept till min migrän medicin och jag tog då upp om min dåliga rygg och fick då direkt remiss till röngen och som tur var så var röntgen sköterskan där idag så ja fick röngta ryggen direkt.
Så i veckan får jag veta om det är nå.

Idag fyller min bästa Anci 21år. Jag var den första som grattade henne inatt på sms nån minut efter tolvslaget.
Sen var jag över på OKQ8 idag när hon jobbade och gav henne ett refillkort och en kram.
På ett tag så åker jag och Elin ut till Anci och äter smörgåstårta. Först pratar ja i telefon med Frida i sthlm som har börjat prata fjollträskmål. Skämmes tamefan!!!!!

Nu längtar jag faktiskt som bara den tills jag och Anci drar till pite och shoppar.
Igår pratade jag med brorsan och det blir nog så att vi åker till b rorsan först och hälsar på dem där..
Sen på måndag.. första affären jag ska in på är gina tricot.. ja ska köpa massa billiga snygga klänningar/kläder i vitt.. Ja ska böörja försöka använda vita kläder nu.. Såg ju faktiskt ok med vita kläder på mig. I vanliga fall så har jag i princip aldrig vira kläder.. Dumt dumt.

image81
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback