migrän

I dag skulle jag egentligen ha jobbat från 7-17 men jag ligger hemma med migrän som inte vill släppa. Migränen började smyga på redan igår kväll. Dum som jag är så har jag ju varit till läkern och fått utskrivet recept på migrän medicin men jag har ju självklart inte tagit ut det efter som jag är så snål.
6st tabletter i ett paket för 360Kr.

Elin är just nu med Anna Lena och käkar, hon frågade om jag ville följa men jag måste ligga här i sängen ett tag till och försöka sova bort migränen.



När jag vaknar till liv och känner mig som en människa igen så tänker jag städa upp här hemma och så MÅSTE jag tvätta..
Men nu först... sova sova säng säng säng


♣ Peaken

Kommentarer
Postat av: Amelia

Usch vad jobbigt med migrän! jag skulle lagt mig i spädbarnsställning och gråtit tills det gick över.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback