Marknan nu då..

Nu får ursäkta men jag fick en snilleblixt och tänkte skriva några rader här på bloggen fastän jag och Elin har börjat grogga lite lätt här inför marknadslördag kvällen..
Igår skällde Bea på mig och tycker jag är dålig på att uppdatera, så nu skriver jag några rader.

Visst skämms man ibland men det är bara att lägga det bakom sig och inte må dåligt över det allt för länge.
Själv är jag ju en stor grubblare och går igenom saker om och om igen för att finna en lösning eller förstå.
Men idag mår jag hyffsat bra. Jag och Elin har stått på mitt "dansgolv", dansat och rumpat på varandra. " Rumpat på varandra" = att jag har hoppat upp och ner för att putta min rumpa mot Elins. Jag är ju betydligt kortare än henne. Men det går bra att göra så!

Igår blev jag lite känslosam när jag träffade Tomas på medan. Det var så längesen jag träffade honom.. Så jag åkte hem redan innan klockan slagit 01:00.
Men det var väl kanske tur det för idag så mår jag som en prinsessa och har redan tagit mig några groggar..
Det snöar och blåser som tusan ute så jag vet inte om det blir att gå ut nånting på marknan idag.. Jag var ute igår med jobbet och kollade runt lite. Men det är ju samma återkommande kraffs år efter år.

Min grogg som jag sitter och sippar på just nu består av lite explorer vodka, en liten liten skvätt apelsinjuice, lite svartvinbärsdricka och ett sprut citronjuice. helt okay.. jag undrar om inte citronjuicen tar bort lite av spritsmaken. 

Ne nog om mitt drickande.. Men är det marknan så är det!! Eller hur?

Nu ska Elin få testa lite av de kläder som jag tänker slänga. Få se om det finns nånting som hon skulle vilja använda! he är bara å ta!! :) 

Mys

Puss Ciao 

Kommentarer
Postat av: Bea

ÄNTLIGEN . . . de var inte en dag för tidigt att du skrev :D kram

2008-03-08 @ 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback