Ledig måndag

Äntligen har min migrän och tyngd i huvudet släppt..
Det krävdes bara 10timmar av vila under filten i ett mörkt rum, och lite frisk kalluft på det.

Jag som älskar snö och vinter, är så fruktansvärt nöjd att denna vinter bo i Arjeplog.. Nu när jag tittar ut genom vardagsrumsfönstret ser jag skoterspår längst isen och snöklädda träd. Idag är det mulet men ändå vitt och vackert ute och bara -6°.
När jag var och shoppade i Piteå med Anci så var det då bara slask och stora vattenpölar där. Usch o huvva..

I fredags "lärde jag känna" en testare.. Eller tja, han är "a fitter" dvs en montör/mekaniker. Han heter Michael och är 24 år från Birmingham. Han kom hit igår och vi kikade lite på film och surrade.. Det var kul för jag får ju träna upp min engelska..
Jag frågade honom vad han tyckte om min engelska och han tyckte den var bra..Jag pratar tydligen engelsk-engelska tyckte han. Inte Amerikansk eller australiensk dialekt..

Lite bilder från helgen då...

Födelsedagsbarnet Fia ♥

image90



Jag och Dave

image89


The Ballonguy
image91


Thumbwar, Anci o tequilamelonen, full jag, Come on Eileen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback