Konstig dröm

Inatt drömde jag en så konstig dröm. Jag var ute och promenerade på grusväg som låg precis ovanför en bäck.. Allt eftersom jag gick där så började folk gå med mig.. Främlingar, men trevliga främlingar. Vi skrattade och skämtade en massa.. Helt plötsligt så var en av de främlingar som jag pratat med nästan hela vägen Bruce Willis.
Han gick lite framför mig och pekade och sa till mig att jag skulle hoppa upp på hans axlar, och det jag gjorde.. Han började springa och jag satt på hans axlar och guppade.. Sen vaknade jag..

Hur ska man tyda en sån dröm??

image85


Jag var tvungen att skriva ner drömmen för att komma ihåg den. Ska försöka ta mig tid att tyda drömmen sen. Nu ska jag ta och städa här hemma.. Börjar jobba om 2 timmar..

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback