i Piteå

Idag ringde Marcus till mig och undrade om inte jag skulle köra till Piteå och hälsa på under helgen. Efter att jag hört mig för om vad som skulle ske i Arjeplog så bestämde jag mig för att slänga in Marcus i bilen och köra till Piteå. Kl 16:00 åkte vi och det var riktigt bra väglag så det gick fort att komma sig till Piteå.

Det blev som en överraskning för Britt när jag ringde och berättade att jag var i piteå och var påväg hem.
Hon slängde sig direkt över spisen och gjorde en middag åt mig.. Efter middagen så körde jag ut till Pappa och drack kaffe och såg en del av lets dance finalen där.. Sen har jag suttit här hemma hos Britt, sett lets dance finalen som MatTina vann och visat henne bilder av Michael.
Jag har även hunnit prata i telefon med Frida som jag saknar så otroligt mycket. Kanske vi hinner träffas i April. Det känns nu som om vi senast sågs i somras men så är det inte riktigt men det har så gått på tok för länge sen vi träffades och riktigt umgicks..

Nyss pratade jag även med Anci som satt under fläkten och rökte hemma hos Elin och drack sig en skvätt öl. Kanske det ser ut att bli utgång för dem ikväll? =)

Jag har pratat med min kära bror med familj också och kommit överrens med dem om att imorgon eftermiddag så ska jag åka ut till Storklinta och sova över där, där de har sin husvagn.
 Det kommer nog bli ordentligt roligt med tanke på att jag även ska ta med mig en vinare som Marcus köpte åt mig i Arvidsjaur. Jag kan varmt rekomendera El Coto, rött vin.

Jag har just skrivit ett långt mail till Michael och jag känner att jag har blivit mer hajj på engelska nu än vad jag var innan test säsongen drog igång i Arjeplog och jag lärde känna en hel del Engelsmän.
Nu sitter jag och sippar på en creme liqueur.. Wild Africa.. och ska snart slå igång ett avsnitt av morden i midsomer.

Sov gott

Miss you my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback