I Need A Hero

do do do do do do do do do do do do aaah aaah

Vilken bra dag. 4 Mars 2008.
Anci fyller 21år
Elin flyttar tillfälligt in hos mig.
Jag har städat ur garderoben och sorterat bort 2påsar med kläder som jag ska slänga eller åt minstånde få bort.
Photoshop Elements 5.0 finns nu på min dator.

Tydligen så gjorde jag Frida, Tomas och Jenny oroliga idag när jag skickade sms till dem och berättade att jag satt och väntade på att få röntga ryggen. Jag trodde att de skulle förstå att jag gjorde det på grund av att jag ville försäkra mig om att det inte skulle vara nånting med kotorna.
Jag väntar nu på röntgen svaren som jag hoppas jag kommer få veta i veckan. Jag väntar även på att sjukgymnasten ska ringa mig och jag ska få komma dit för att de också ska göra en utförlig koll på min rygg och kanske ge mig ett program att gå efter.
Mest troligt så är det en kronisk muskelinflammation som jag bär på sen 8 år tillbaka.
Det är väl på tiden att jag riktigt kollar upp min rygg nu va?!?!?!

Late at night I toss and I turn and I dream of what I need
I need a hero

It's gonna take a superman to sweap me off my feet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback