himla huvud

All the kids want exray eyes, so they can tell when grownup lies.

Det var flera flera år sedan nu som jag lyssnade på Randy och min syster var tillsammans med Johan Brännström i bandet.
Men nyss, bara en liten stund sen så började jag sjunga på "exray eyes" och berättade för Elin om Randy och min syster. Hon blev helt paff, i gymnasiet brukade hon jämt lyssna på dem och tycker de är jättebra.
Det är ändå inte så många som jag känner som har lyssnat på Randy. Så det var kul !!

Idag har jag inte gjort många knop. Jag och Elin har sett "Möt Joe Black" och vilat i soffan. Just nu kikar jag lite på tv bara och funderar om jag ska ta nån värktablett för att tyngden i min skalle ska lätta..

 Annars igår fyllde Fia år och det var födelsedagskalas hos Andy o Rich, sen utgång på hatten. Jag körde och var nykter men det var faktiskt rätt kul ändå! brukar inte lätt vara så kul när man går ut nykter..

Nu kom Anci hit så ja ska vara lite mer social..
Puss Ciao

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej gumman :) HUr är det nu och så piggare efter migränen? Hoppas det. Sköt om dig! Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback