Empty room

Har kommit hem från jobbet för 30min sen och har just nu en mozarella pizza i ugnen som väntar på mig.
Har även en vitlöksdip till det. Tur att man är ensam och inte behöver ta hänsyn till någon om man luktar vitlök!
=)
Idag har jag jobbat från 07:00 till 17:00 och dagen har gått ovanligt himla fort. Swisch så var klockan 15:00, och tjopp så var klockan 17:00 och jag gick hem. När jag gick hem från jobbet så gick jag förbi Marlenes tygaffär och kollade vilka öppettider hon har i veckan. Jag har nämligen tänkt sola där.. Och på Onsdag passar det perfekt för mig eftersom jag är ledig då och hon har öppet 12:00-15:00. Jag känner mig så fruktansvärt blek denna vinter. Jag och Frida brukar alltid hålla en liten bränna men inte den här vintern. Vad är det som gått snett?
Något gravt fel måste det då vara eftersom jag ALDRIG känt mig såhär blek.
Ne på onsdag gäller det minsann.. Marlene har ju lurat på mig en så otroligt bra solkräm som verkligen hjälper strålarna att ta på. Det känns nästan som att jag redan börjat sola när jag smörjer den på kroppen. Det sticker lite sådär härligt, som det gör när man på sommaren legat och pressat ett tag och riktigt känner att det tar på.. Så käns det.. bara av en kräm. Otroligt härligt faktiskt.

Igår var jag duktig och städade.. eller jag dammsög och plockade undan rättare sagt. Idag tänker jag dammtorka och skura golvet.. Först ska jag bara lyssna på lite musik och lägga in några bilder på pixbox.

Huuaa, jag känner riktigt hur jag stinker vitlök! Blir nog en ordentlig munsköljning nu innan jag börjar med någonting annat..

Kommer säkert skriva mer senare när jag är klar med städningen och behöver koppla av lite..

image97

Tjingeling X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback