changes

Nu var det ett tag sen jag skrev, jag har själv varit inne ett par gånger nu i veckan och kikat på min egen blogg men jag har inte haft någon energi att skriva några rader.. Jag har fortfarande ingen energi men jag skulle vilja få ner lite ord här ändå..

Nu är jag less på min look och sitter just nu och kikar lite på olika haircuts and colors..
Jag är sugen på att ha en busig frisyr och kanske någon annan färg.. Men jag vet att det kommer bli som det alltid blir när jag testar färga håret någon annan färg.. Jag är imponerad i några veckor sen blir det att jag färgar tillbaka det till helsvart!!!
Och jag vet att jag ska ju ha svart hår, det är ju Peaken och jag vet att jag passar i det.. Men det kan ju vara kul att testa lite nytt ibland även om det bara är "for a short period of time"
Jag är nämligen nyfiken på hur jag skulle se ut i lite kortare, spretigt och uppklippt orange hår!

I alla fall så är det jättefint väder här i Arjeplog idag. Jag har varit ute på en promenad tidigare efter jag hade varit med Anci på OK under hennes lunch. Det är så härligt att en sån här klar soliga men kall dag vara ute och promenera med musik i öronen.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig klart till kl18:00 då jag ska iväg med Elin till hennes mamma och äta påskmiddag.
Sen ikväll så blir det att åka iväg till Laisvall och kolla in påskfestandet där..

Jag ska vara flitigare imorgon och skriva mer då..





Puss Ciao
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback