Viktor 2 år



Idag fylle fasters favorit 2 år.
Han har blivit lite trotsig tror jag. För ha säger jämt: MIN!! MIN! och Sluta!
Man får inte stjäla hans uppmärksamhet för då blir har grinig.
Men han är ändå söt!!
Jag och lillasyster Sanna köpte en pyjamas med lejon på! Han behövde en pyjamas så då var det bra att vi hittade en jättesöt liten jamas år honom :)

Jag har fortfarande panik med packningen och måste fortsätta med det nu innan jag far till Viktor igen.. Om jag hinner fara dit vill säga! Väntar fortfarande på att en skjorta som hänger på tork ska torka så jag kan packa ner det..

På beställning från Anci så har jag tagit kort på mina naglar.. Själv tycker jag fortfarande att de känns långa.
Men jag börjar kunna använda dem. Tidigare var jag så handikappad.. Men nu går det rätt bra



Måste även lägga upp en bild på min nya adidas kofta :D
Älskar den. Kommer använda den varje dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback