Ledig Torsdag

Idag är jag ledig och jag har inte planerat någonting speciellt annars än nu strax åka in till stan och panta guld armlänken som jag fick från polisen. Den jag hittade vid jul och lämnade in till polisen.. men ingen anmälde det försvunnet så efter 5 mnader så fick jag det..
Armlänken är sönder så jag tänker åka till Sivs ur och guld och sälja det till ett skrotpris 40kr/gram..
Sen klockan 1 så ska jag och Brorsans fjälla Frida äta lunch tillsammans..
Det är trist väder ute så jag tänker efter lunchen lägga mig i solariet i 20minuter och steka lite..
Jag brukar vanligtvis alltid ha en solbränna och på sommaren vara rätt så brun men det är många år sen jag var såhär blek. Jag mår så mycket bättre då jag är lite brun så därför lägger jag mig gärna i solariet sånna här gråa trista dagar..

Sen när jag kommer hem så MÅSTE jag verkligen sortera mina kläder och slänga massor. Mina kläder ryms knappt i huset längre. Jag är expert på att spara kläder.. Har massor kläder som jag använder kanske 1 gång per år och som är flera år gamla.. Till vilken nytta ska jag ha kvar dem?
Jag tjänar pengar varje månad och sitter inte i sjön så jag kan faktiskt köpa mig nytt.. Vilket jag tyvärr allt för ofta gör också.. Men jag ska slänga massa basplagg som är urtvättade och för korta..

Igår pratade jag med Anci en timma.. Hon önskar nästan att det skulle vilja regna nere i frankfurt och om jag kunde så skulle jag byta väder med henne.. För här är det mer höstvindar än sommarväder!!

Michael bokade igår flyresorna till Irland från birmingham och tillbaka.. Så nu är allting med flygresorna gjorda.. All set!!
Jag är nästan sugen på att börja packa nu.. Eller tänk om jag skulle kunna köpa bara nya kläder att packa ner för resan till England och Irland.. Det skulle inte vara helt fel!! Men nu blir det inte så.. Jag har under 1 vecka köpt mig 4 klänningar och jag tror det ska få räcka.. Behöver bara nya underkläder, sockar, leggins och strumpbyxor..

Får leta efter det nu när jag åker in till stan..

 
Lyssna!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback