tur?

Oj så trött jag är. Det känns verkligen att vi har det tungt på jobbet nu. Jag har jobat i helgen och idag men äntligen imorgon är jag ledig.. Jag ska börja min ledighet nu men någon timmes sömn. Det behöver jag verkligen. Sen åker jag kanske ner till busstationen och solar och steker mig 20min.. Tänker ine göra många knop nu när jag är ledig. Jag tänker bara vila upp mig för till helgen är det midsommar som jag ska fira med min käraste vän Frida Viksten.

Anci fick idag receptet på tacogratäng då jag var hemma på lunchen. Vi brukar äta det rätt ofta här hemma och har bjudit Anci på det som älskade den!! Den är superenkel och jättegod och smakrik!!

Pratade med Elin igårkväll och jag känner mig faktiskt rätt taggd på tanken att kanske flytta till irland för nån månad. Det kan bli riktigt roligt och spännande att inte bara testa ett nytt jobb och ställe utan också en annan kultur. Vi lever ju inte alls på samma vis som andra länder. Men vi får se med de planerna, det skulle faktiskt vara spännande..

Nu ska jag gå och skrapa några miljonlotter och se om jag har någon tur i spel nu när jag har sån otroligt tur i kärlek!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback