tisdag

Idag har jag testat äta Tacotårta.. Hittade ett recept på jobbet som jag tog hem och jag måste säga att det var en succe.. Riktigt god var den.. Med kyckling, champinjoner, paprika och chili creme fraishe.. :D Mums..
Har hunnit vara och solat 20,minuter efter jobbet också.. Vanligtvis så börjar jag titta på klockan när det har gått kring 16minuter men idag var det så himla jobbigt och när jag första gången tittade på klockan så hade det bara gått 11 minuter..
PLÅGANDE 9minuter återstod.. Men jag ligger hellre i solariet i 20minuter än på gräsmattan eller stranden i timmar och bara pressar.. Ska jag pressa i solen så måste jag kunna svalka ner mig med ett dopp i det blå.. Eller så ska jag blåsa massor!!

Nu ska jag iväg till min bror m familj!!

Bilder från mobilen



4dagar kvar

Kommentarer
Postat av: AnCi

Saknar dig, hunny bunny

2008-06-25 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback