Tala om att jag var trött!!

Igår klädde jag av mig och gick och la mig i sängen när jag kom hem från jobbet.. Sov hela kvällen. Väcktes en liten stund kring 11 men somnade om och sov till för en liten stund sen. Jag är så utvilad och pigg nu. Jag behövde verkligen de 15 timmars sömn. Helt otroligt ändå att en människa kan sova så länge..
Men de här med att man behöver 8 timmar sömn per natt. Det stämmer inte riktigt på mig eller jag har då inte fått in det i ett fungerande system.
Jag har mina sov perioder då jag antingen sover lite eller mycket..
Jag mår bäst då jag sover mellan 4-6 timmar och sen på eftermiddagen sover middag 2 timmar..
Men inte mer än 2 timmar på eftermiddagen. Då förlorar jag så mycket tid av dagen..


Idag ser det i varje fall ut att vara vindstilla och fint ute. Vet inte hur många grader det är..
Så nu ska jag bara klä på mig lite mjukiskläder och mina inlines och rulla ner mot busstationen och sola 20min.
Nu är det ju snart midsommar och jag ha lite färg på skinnet..

Ska förklara på michael sen vad midsommar är.. Att vi skuttor urnt en grönklädd pinne och sjunger barnsånger. Fast vem gör egentligen det nu? Vi följer ju aldrig traditioner länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback