Söndag




Ikväll har jag och Malin varit ute och promenerat. Vi gick längst vattnet ner mot hennes brors nybygda hus. Mycket fräsht var det där. Sen ringde jag till Marika och hörde om vi kunde komma och hälsa på, vilket vi gjorde..
För första gången höll jag i lilla Isac som sov i mina armar. Leo var nyfiken och ville också vara vid mig.
Marika har verkligen en så fin familj. Jag hoppas att allting går lika bra med Isac som det hittils har gjort med Leo!

Jag har väldigt ont i huvudet och det käns som om hjärnan studsat omkring mot skallbenet när jag går.. Så jag ska som lägga mig i sängen på en liten stund och lösa lite korsord hade jag tänkt!

Imorgon jobbar jag 07:00 - 16:30.. men på tisdag är jag ledig.. Hoppas bara det inte regnar då... som jag har hört att det ska göra tyvärr..

Puss o go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback