Sommardag

Vaknade för en timme sen och har just gått ut och satt mig i solen bredvid jordgubbslandet och rabarberna.. De har börjat ta sig ordentligt nu.. Blir så sugen på att göra en rabarberpaj men det får vänta tills imorgon kanske.. Idag tänker jag sitta ute i solen tills jag måste iväg till jobbet. Jag ska ta mina inlines/rollerblades till jobbet. Som jag alltid gjorde förra sommaren. Det är så härligt att åka just den vägen till jobbet för det är uppförs backar mesta delen så man för ta i lite för att ta sig frammåt..

image224
image225

Tyvärr har jag fått nå krux med halsen.. Jag har väl som många andra blivit lurad av sommarvärmen och klätt mig för lite. Jag har så himla ont i halsen och hostar lite. Men jag ska ta och dricka nå te och honungsvatten nu innan jag åker iväg till jobbet.
Jag jobbar 11:30 - 21:00.

All I can think of is you Michael. Im with you shortly. Like we once said.. It can never be to much kissing!


Kommentarer
Postat av: A

Fina bilder.'Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback