sol

Ingen stark sol idag heller.. Tydligen skulle det bli varmt på söndag men då jobbar självklart jag 06:30 -16:30.
Igår hjälpte jag Frida städa ur garderoben och hon slängde 2 påsar kläder var av en påse fick jag.
Tyvärr kunde jag bara ha hälften men det spelar ingen roll.. Det var ju ändå kläder som hon skulle slänga..
Själv blev jag så inspirerad så jag städade även min garderob.. 3 påsar ska jag slänga.. Och det är ännu inte allt. Jag har kläer i flyttkartonger också som jag måste ta reda på.. Finns säkert minst en påse till med kläder som jag tänker slänga.. Känns riktigt bra!!

Viktor lånade min kamera och tog massor av bilder.. Säkert över 100st. De flesta blev suddiga eller bara upp i taket eller på golvet.. men endel bilder fick han faktiskt till.. Några fina på sig själv också!!



Kom precis hem frånatt ha legat i solariet i 20minuter.. Det blev inte av att sola igår så jag åkte dit idag istället..
Nu ska jag hoppa i duschen på en gång!

Kommentarer
Postat av: J

Tips! släng inte kläderna ta dem till rödakorset istället. Då gör man två goda gärningar, städat sin garderob och kanske kan hjälpa nån med lite pengar.

Puss hej

2008-06-13 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback