skumgummi spolar




Den osminkade sanningen.. Men jag testade i alla fall sätta gummispolar i håret för att få fint lockigt hår..
Såg en bild på
sofiesmode för några veckor sen och blev sugen att testa det..

sommarfräsh frisyr

Använd skumgummi spolar.. skaka ut lockarna med fingrarna.. tupera hårbotten för volym och använd sen osis dust it.
Skit läckert..

Jag har haft rullarna i håret ikvälloch tog nyss ut spolarna..
Jag tänker itne fixa frisyren ikväll utan ja tänker sova och se imorgon om lockarna hållit i sig.. och då sen testa om frtisyren är lyckad för att ha imorgonkväll när det blir utgång på 1906.. Om inte lockarna blir bra så är det bara och duscha och köra det gamla vanliga..
Volume master, tupering, hårspray, plattång och glans spray! :) Funkar alltid

Inte så söt när jag inte gjort nånting med lockarna......

Kommentarer
Postat av: frida

Du är alltid söt, vännen min! Jag önskade jag vore hemma med er just nu.. saknar er massor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback