shortly

Jobbat ikväll och skyndat mig hem kl 9 för att se sverige spela uselt mot ryssland.. Ne fy sjutton what a waist of time!

Just nu laddar jag hem musik för att bränna en ny partyskiva till i helgen.. Längtar verligen till helgen. jag är riktigt taggad.. För efter helgen är det bara 2 jobb dagar kvar och sen åker jag på fredagen ner till stockholm. Sover över och sen får jag träffa Michael 13:20 i London!! Längtar så himla mycket nu!!
Fick prata med hans kompis Morgan igår. Han verkar nyfiken på att träffa mig. Jag är tydligen the girl of his dreams. Hur ska jag försöka leva upp till det då när jag träffar honom? jag får bara vara mig själv helt enkelt!!

Frida, jag kan inte lova dig att du får tillbaka dina mjukisbyxor men jag ska försöka ta med dem på fredag morgon!! Kanske du kan använda dem på midsommarfesten? ;)

Imorgon kommer Frida Viksten hem!! Ingen är gladare än jag.. Vi ska köra bil, köpa det vi ska äta till midsommar frukosten och dricka vin! Så himla härligt!! Längtar!!

Börjar jobba 06:30 så jag ska slänga mig i sängen strax.. Ska bara fixa skivan först!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback