onsdag 3dagar kvar

Idag var det egentligen tänkt att jag och Sara skulle mötas på grisberget och promenera med hennes hund Zlatan. Men det regnar tyvärr så det blev inte av den här gången..

Jag och Frida har just ätit frukost och ska göra oss klar och fara in till stan på en liten stund.. Jag ska köpa en adidasjacka, lämna igen nå linnen på gina och köpa hårfärg.
Igår när jag var hos brorsan så påpekade Frida att jag har ju utväxt som måste färgas.. Så nu har jag det bekräftat från någon annan än mig själv den här gången.. Nu är det verkligen dags att färga håret igen..
Sen ikväll ska jag till carro och få naglarna förlängda och sen blir det kanske utgång..

Det slog mig idag att jag måste börja försöka packa eller i alla fall planera packningen. Jag ska försöka packa så lite som möjligt.. Men det hinner jag med imorgon säkert.. Annars har jag ju även som hela fredagen på mig också.

Blickade ner på mina naglar och kom på att jag ska köpa mig ngellack idag också.. får bli nå billiskit för jag har inte råd med nått dyrt..

Inatt drömde jag en jättekonstig dröm där jag Anci och någon mulatt simmade i vattnet och kastade små kulor på varandra och robert gustavsson.. Konstigt..



Nu är det bara 3 dgar kvar!! 2 dagar tills jag åker ner till Sthlm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback