oj oj oj

Idag har jag jobbar eftermiddag från 12-21.. Det har gått himla bra. men det gör det faktiskt nästan alltid..
Kvällen har ått fort och hela dagen är borta.. Lite tråkigt faktiskt när hela dagen bara försvinner på 2 röda..

Idag har jag börjat bli rätt nervig.. nervös.. Jag längtar så otrolig mycket tills då jag är i England och Irland så jag kan inte koncentrera mi på annat.. Men jag är ner lycklig och glad över att få träffa Michael igen än nervös över att träffa ans vänner och familj..
Sen längtar jag självklart efter Elin och Linn i Irland också.. Men även där lite nerövst över att träffa Elins rumskamrater Toby och Angus.. Men.. jag ä ingen blyg person så det kommer nog gå bra fast jag säkert kommer ha världens lökringar under armarna när jag kommer dit..

Imorgon är mi sista jobbar dag på AB för i sommar.. På onsdag kväll ska jag göra min nagelförlängning hos carro sen på kvällen så ska jag nog gå ut på kalles.. På torsdag ska jag kanske fika med Frida Johansson och på fredag fyller Viktor 2 år och på kvällen åker jag ner till Sthlm.. Nånting planerat varje dage denna vecka..
Lördag med Michael och söndag med Elin och Linn..

KUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback