Lördag

Inatt somnade jag på sommar och är ojojoj så stel i nacken idag!!
Michael ringde och väckte mig 02:20 då han gick hem från puben. Han berättade om hur han har planerat vad vi ska göra då jag kommer och hälsar på och att hans mamma är så nyfiken på att få träffa mig..
Jag har bokat 4flygresor men har 2 kvar att boka..
Jag har bokat flygresan till stockholm den 27nde juni.. Flygresan från stockholm till London den 28onde..
Flygresan från Birmingham till stockholm den 14onde och flyget från stockholm till luleå den 15onde..
Jag har också hunnit boka vandrarhemmet en vecka i Cork.. ååh vad jag längtar nu..
Det enda jag har kvar att boka är resan från birmingham till cork och tillbaka.. 
Britt berättade just att hon är så förtjust i michael. Han är så charmerande och hon blir varm när hon tänker på honom.
Det är ett bra tecken.. Är ju alltid ett plus om föräldrarna tycker om ens partner!!

Igår målade jag naglarna men det blev itne så bra som jag haed hoppats.. men men det får duga..
Bokade tid med Carro för nagelförlängning den 25te juni.. Blir passande för då har jag precis jobbat klart på det schema jag går på nu.. Börjar inte om att jobba förstän 17juli.. Det blir nog inte gelenaglar utan istället akryl..

Nu ska jag gå och göra mig färdig för att fara till stan och lämna igen en klänning och kanske köpa mig en annan!!
Otroligt nog hittade jag en söt blommig klänning på Kappahl!! Det är inte ofta jag går in i din affären men eftersom jag följde Britt på stan och hon gärna hittar kläder där så följde jag och kollade runt lite.. Och vipps så hängde en sötsak där som jag fortfarande är lite sugen på.. Kanske köper den om den finns i rätt storlek..

Kommentarer
Postat av: frida

"inatt somnade jag på sommar.." Haha gullunge, vart var dina tankar någon stans då du skrev? ;)

Hoppas att din fyllehicka gick bort o att du får en fortsatt trevlig kväll.

Söt klänning förresten! :)

Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback