kolar vippen

Idag har det varit riktigt varmt.. +27º i skuggan och jag har jobbat hela dagen.
Solen har tagit på idag de stunder jag har varit ute.  Somnade på solstolen innan lunchen.. På min matrast försökte jag pressa i solstolen men det var så himla varmt så jag var tvungen att ta cykeln och cykla en vända för att svalka mig..

När jag kom hem bjöds jag på grillat.. lax spett och sallad.. mumsigt..
Till efterrätt åt jag min rabarberpaj som fortfarande är snuskigt god.
Blev sugen på en öl till maten så det fick bli en 3,5a.. Solen steker inte lika hett nu och det är lite molnigt.. men varmt.. Jag klarar inte av sån här värme. Jag tycker det är så himla jobbigt..

Blir helt slut i kroppen och jag springer och dricker vatten hela hela tiden...
Efter jobbet cyklade jag till system bolaget och köpte mig dricka till i helgen.. Öl vin och vodka.
Jag är ju så udda så jag måste blanda för att inte bli bakis..

Nu ska jag dricka min öl och sen lägga mig nere i källaren och sova en stund. Den här gången ska jag ställa väckaren och inte sova för länge.. Bara 1 timme.. högst 1½ timme.. Jag är hopplös på att sova förlänge när jag sover på eftermiddagen efter jobbet..  Skärpning

image230


image231

image232


image233


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback