jobbar äter sover

Det är verkligen det enda jag gör känns det som. Här om lördagen somnade jag 21:30.. Igår skulle jag ta en nap efter jobbet.. Somnade 17:00 och vaknade 23:00 då Michael ringde och väckte mig..
"You probably needed it!" Men jag tror inte det.. Jag sover nog bara för jag är uttråkad..
Det är jättevarmt ute.. eller tja.. något över 20 grader i alla fal.. och jag är inte inställd på värmen ännu.. Så jag sover.. Jobbar sover och äter lite då och då..

Imorse ringde Anci och väckte mig kring 9. TACK säger jag bara.. jag vet inte hur länge jag annars skulle ha sovit..
Vi pratade en och en halv timme och det känns så himla skönt att aupair livet nere i Frankfurt blev så bra..
Tänk om det skulle varit a family from hell?!?!
Då skulle det inte kännas så spännande och roligt att ha sin bästa vän så många hundrades mil hemifrån!!
Men nu verkar det toppen!!

Sitter och lyssnar på goskivan så klart men jag ska strax ut och motionera lite..
Åka inlines.. Det bästa som finns att göra på sommaren. Det ger mig en sån frihetskänsla.. I love it!

Jag ska iväg och ta lite kort här och där eftersom Piteå inte längre ser ut som Polen utan har grönskat och häggen har slagit ut.. En sommar utan doften av häggblomster?!?! Det är nog ingen sommar..

Ne nu ska jag äta lunch och sen ut och åka fort och långt! :)

Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback