Inlines

Jag var ute och åkte inlines en sväng och bestämde mig ganska snabbt för att åka till Ica Ankaret och köpa mig en glass. Det blåser med är soligt så jag behövde coola ner mig en grad eller två..

Britt är hemma på lunch så jag åt lunch med henne och det blev bara en sallad och två arjeplogsbröd.. habberbröd. De smakar likadant som min mormors gummismörgås!! ♥

Nu ska jag få skjuts till farmor. Jag tänker sitta och surra lite med henne och sen följa henne och handla.
Det var längesen jag träffade farmor nu. Det blev inte att jag och Michael besökte henne när han var här eftersom det kändes lite svårt att komma dit med honom när inte farmor pratar någon engelska. Jag skulle behöva agera tolk till dem båda. Men förhoppningsvis kommer det ett nytt tillfälle då jag får visa upp min käresta för min älskade farmor. Jag har alltid varit farmor-kär och vill gärna visa upp min favorit för alla mina nära och kära!!

Ne nu ska jag bege mig in mot stan. Denna månad tänker jag inte spendera nå hemskt mycket pengar utan istället spara dem till min England + Irlands resa!

Loads of kisses!!

Peaken ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback