I need you

Idag har jag jobbat delad tur.. Under min 4timmar långa rast så hann jag åka till Frida Johansson och följa med henne och hennes systrar på stan. Träffade även Anna P, hennes syster, maja och annika på stan.. Vi fikade på Nodo och jag testade då en vegetarisk macka där.. Jättegod faktiskt.. trodde aldrig att jag skulle tycka om marinerad kronärtskocka. (stavas det ens så?) Men det gjorde jag verkligen..

Iallafall på stan så hittade jag mig 2 par skor som jag verkligen behöver.. De tunnaste sommarskor jag har är mina träningsskor.. Så nu httade jag ett par svarta och ett par i guld, jättetunna öppna skor. De som jag kallar guld är brons guld aktiga och kommer bli riktigt fint/hett i sommar till bruna ben.. Om jag någonsin kommer få bruna ben igen.. Känns tyvärr inte så. Har nog aldrig varit såhär blek vid den här årstiden förut.. Skärpning!!

Köpte ett linne till britt i födelsedagspresent eftersom hon fyller år imorgon. Själv hittade jag en tunika/linne som jag köpte utan att testa.. Kommer lämna tillbaka det på måndag eftersom jag såg ut som en påse iden och det gillar jag inte. Jag är för bred i hela min kroppsform för att kunna sätta på mig en påse!!

Förlust mot spanien i fotbollen idag.. men dock inte oväntat.. men spännande tycker jag ändå att det var.. Fick se lite snuttar av fotbollen på jobbet när jag hade tid.. 

Snart åker jag till England och Irland!!! ÅÅÅHH vad jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback