huvvaligen

Har just sett fotbollen och spanien vann så klart. Jag tror på dem i finalen.
Håller på att packa och känner mig himla stressad.. Jag behöver ju nästan packa ner hela mitt liv i en väska för 3 veckor..
Hur ska allt rymmas i en väska? Jag vill inte riktigt ta en gigantisk väska så jag försöker pula ner allt välpackat i en mellanstor..

Har kört en tvättmaskin och kläderna hänger på tork just nu. Vet inte riktigt hur mycket jags ka våga tamed mig. Jag sk få tvätta kläder hos Elin och hon har berättat att de finns affärer med jättefina klänningar, bälten väskor you name it..
Och man kan komma undan rätt billigt ändå!!

Ne jag känner att jag örjar få hög puls nu av att tänka på att packningen inte alls är klar.. Måste lägga på ett kål nu..

packa packa packa!!

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag sitter här och önskar att du ska få tag i en dator för att skriva på din blogg om hur du har det i Birmingham och Cork med Michael och Elin..........P&K

2008-07-01 @ 13:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback