hos bror min

Idag lämnade jag in guld armlänken och en guldring och fick ut 658,50kr som jag glatt har spenderat idag..
fick mig massor fint.. 4par örhängen, en armlänk, ett halsband, en klänning en tunika, armband och nagellack..Köpte även en sjal till min lillasyster som hon har letat efter en månad nästan.. Så det kändes bra..

Nu är jag hos min bror och ska strax äta kyckling med Frida, Viktor och in bror..
sen ska jag hjälpa frida rensa garderoben och städa upp snyggt..
Tydligen är det kaos i garderoben.. Efter att ha hjälpt henne så åker jag till solariet och steker upp gammel fläsket..
Sen MÅSTE jag städa min egen garderob och det tänker jag lova att jag ska göra..

Nu mat..

PUSSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback