hals jäkel

112pubs in Cork!! Shit pommes..
Det blir en sju helsikes bar runda för mig och Linn i Cork..
Nu längtar jag.. fy tusan vad jag längtar!!
Min hals är krasslig och jag är faktiskt lite deppig ännu..
Men när jag tänker på att jag snart ska få se fram emot semester med Min Michael.. Elin och Linn så värms jag upp inombords.. Känns såå roligt att åka iväg.

Idag har jag solat solarium.. det är så passande för mig eftersom jag inte kan pressa i solet..
Jag vill bli brun men jag är ingen soldyrkare.. Absolut inte..
Efter solariet så åkte jag till Marika och surrade med henne tills Greys Anatomy började.. säsongs avslutningen av serien.. Då blev vi tysta.. Oj vad ja gillar den serien faktiskt.. Finns inte många program som man få min klistrad vid tvn..
Greys anatomy, Sanningens ögonblick, Sjukhuset och Morden i midsomer.. Det är väl i princip de enda!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback