gjort stan

Idag har jag gått på stan i flera timmar.. först med lillan och crille.. Sen men lillasyster och sen en kort sväng med hanna johansson och cissi..
Min kära vän Frida johansson är hemma i pite nu i sommar och jag ska träffa henne imorgon.
Jag känner på mig att glädjetårar kommer spruta ur ögonen på mig..
Ska blir så kul att få träffa henne igen och få ha våra härliga långa samtal.. Har verkligen saknat det.
Vi har mycket att prata om och ta igen!!

Jag fann idag på stan ett linne på rean på MQ.. min favorit butik..
Det var typiskt jag linne.. I samma stuk som klänningen jag köpte där förra veckan.. Samma färg och smock över brösten..

Har hunnit prata med Elin idag en timme också och jag längtar riktigt mycket nu till då jag får träffa henne!! Ska blir så kul att träffa henne och få se ett helt nytt land.. Har aldrig varit i Irland förut.. spännande..
Pratade med Anci en sväng innan hon skulle på bio nu inne i Frankfurt. Ska prata mer med henne sen på hemvägen efter bion då hon ska gå ensam på de läskiga gatorna!! Ställer alltid upp för dig snuppan!! :)



Blir kanske att prata med en drunk michael senare också eftersom han är påväg till puben nu med Morgan..
Har haft ett långt samtal med britt om min resa till england, irland och då jag ska få träffa michael och hans familj och vänner.. bara 2 veckor kvar nu.. känns så roligt! Har inte blivit nervös än men jag lovar.. det kommer jag att vara.. Cant help it!

Har funderingar på att efter sommaren kanske från september till november flytta ner till Irland med Elin.. Dels få bo och vara med henne men också hamna mycket närmare Michael.. Skulle inte vara helt fel.. Man måste ju chansa och testa nytt medan man kan! Eller hur?!!

Svar på kommentar av J:
Jag har inte tänkt slänga de kläder som inte är missfärgade eller sönder. De har jag faktiskt tänkt lämna till rödakorset. :)


Kommentarer
Postat av: J

Duktig du är:)

2008-06-13 @ 21:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback