gelenaglar

Igår när jag var på stan så träffade jag Carro som jobbar på hm och som jag gått skola med i princip hela livet.
Hon är utbildad så hon kan göra gelenaglar. Jag har bokat mig en tid för att göra det dagarna innan midsommar.
Känns spännande eftersom jag aldrig haft det tidigare.
Jag hoppas jag kan få det gjort den 19juni efter jag har slutat jobba.. För att vara fin till midsommar och då jag åker ner för att träffa Michael i England och Elin i Irland.
image226 Jag tänker inte göra sådär långa. Det kommer aldrig att fungera. Då skulle jag vara fullt handikappad. Men det känns spännande och jag längtar som tusan.. Mina naglar har behandlats rätt dåligt nu den senaste tiden på jobbet och hemma. Har nog varit nervös inför allting med flytten och allt..
Så just nu har jag inga direkt prinsessnaglar.

Just nu är jag bara hemma på matrast till kvar över fyra. Ska slänga ihop en sallad till middag har jag tänkt.
Sen blir det säkert något frukt till fikat senare. Det har jag tänkt klara mig på!!

Ååh vad jag längtar nu.. Lösnaglar och fin till midsommar som jag ska spendera med Frida. Midsommar morgonen ska vi sitta på altanen och äta en riktigt sommarfrukost med meloner, jordgubbar m,m.. Sen så har jag redan bokat resan till stockholm den 27 juni..Blir troligtvis att jag åker vidare från stockholm redan på lördagen den 28onde för att hinna träffa Linn som då befinner sig nere hos Elin i Cork, Irland..
Men den största längtan har jag efter Michael.. Det enda jag tänker på och pratar om..

Idag fick jag tillbaka skattepengarna.. Det blev inte så mycket som jag hade hoppats på men det är iallafall nått. Pengar som jag inte saknar och som kommer väl passande nu innan mina resor!! Toppen..

Ne nu ska jag käka nånting och kanske hinner jag dricka en kopp honungsvatten till halsen..

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback