alert

Vilken lång och händelserik dag.
Klev som sagt upp före 8 och åkte ner med mina inlines till pappa och monica. Drack kaffe där innan jag och månica for ner till busstationen och solade. Sen for vi tre och fikade på uteserveringen på ekbergs, vilket pappa bjöd oss på.
Sen for vi ner till hans hus och kollade in takskivorna som han i sommar ska sätta i mestadelen av huset..
Jag åkte därefter hem och installerade och riggade upp min stereo i vardagsrummet för att kunna pumpa musik på midsommar så det hörs bra ut på altanen ifall vi ska grilla och kanske sitta ute.. Även fast jag hört att det ska regna hela helgen:(
Sen duschade jag och fixade håret och åt lunch (klockan var då 12). Åkte ner på stan för att lämna ett par nyklar på polisstationen och lämna igen ett linne på H&M. Jag snippade in på Gina och det var väl som dumt för där inhandlade jag 2 tinnen och en sjal. Ringde till farmor som kom ner på stan och strosade med mig. Vi fikade och hon köpte sig ett halsband med tillhörande örhängen och jag hittade mig 2 fotlänkar som jag länge letat efter!
När vi var less på stan så gick vi upp till henne och kikade på tv och vilade våra trötta ben. Britt kom efter jobbet och hämtade mig. Jag hann inte mer än hem och sätta mig på altanen en stund så kom Frida (brorsans) och Viktor och hmtade mig.. Vi cyklade ner till kvantum och köpte jordgubbar för att äta senare.. sen drog vi ner till badhusparken och lekte och åt glass.. Tog många fina bilder på viktor när han lekte där..



Sen cyklade vi vidare till Anna och Marcus och drack kaffe där en stund me for snabbt hem tillbaka för att natta Viktor. Vi satt och surrade och drack te och åt GI mackor som var supergoda.. Rekomenderar..
Anna kom förbi och surrade en sväng och sen var klockan helt plötsligt strax efter 21:00 och jag cyklade hem. Fick låna mig ett par urläckra uråldiga slitna mjuksibyxor att cykla he i eftersom jag frös så mycket med bara klänning och kofta..

Så... nu är jag hemma igen!! Fortfarande pigg 

Kommentarer
Postat av: AnCi

vilken heldag mysig, du!

2008-06-18 @ 07:58:40
Postat av: Frida

Du skulle bara veta vad jag saknar mina mjukis, måste få tillbaka dom snart :-)

2008-06-18 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback