<3

Nu ska jag strax iväg på jobbet men jag tänkte skriva en liten skvätt först..
Lördags kvällen hos Sara och utgången på 1906 var himla kul. Höll nästan på att gå hem vid 10tiden efter att jag hade fått nån konstig grogg av Emelie men som tur var så började jag må bättre och följde ut i alla fall..
Innan vi gick ut märkte vi att grannens blomlåda på balkongen började brinna så vi såg till att släcka den..
Bilder finns sjävklart på min
pixbox

fest hos sara..

När jag kom hem  på natten ringde jag och pratade med Anci som jag saknar så himla mycket.
Kände att jag var tvungen att prata av mig och berätta att jag saknar henn och hur mycket jag värdesätter att vi fann varandra och blev så bra vänner!!
Efter att gråtit och pratat med henne en timme så ringde jag till Michael som jag också saknar så himla mycket.
Han hade väntat att jag skulle ringa när ja kommit hem så det kändes inte så hemskt att ringa och väcka honom halv 4.
Men jag var fortfarande ledsen och det var skönt att få prata med honom en timme och förklara mina känslor för honom också!

Idag har jag pratat med Anci på morgonen men det blev tyvärr inte så långt samtal eftersom jag var tvungen duscha innan jag nu ska på jobbet. Tyvärr hade vi inget varmvatten här hemma så ja fick ta mina grejjer och gå till pappa och duscha.. Tur att han bor så nära..

Nu ska jag skynda mig iväg på jobbet..

PUSS.. saknar er

Kommentarer
Postat av: AnCi

Du och jag! :)

2008-06-09 @ 12:55:02
Postat av: Kicki

Var så kul att se dig! Tror knappt jag surrade med nån annan hela kvällen :D

2008-06-10 @ 07:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback