varmt!

Idag är det riktigt varmt igen. Kanske sista dagen i sommar som det är varmt sommarväder?
Jag vet inte om jag är glad eller ledsen åt det. Som sagt jag vill bli brun för jag har nog aldrig varit såhär blek en sommar som denna men på samma gång är det alldeles för vamt för mig. Känner mig kladdig och svettig..
Jobbar till 16:30 och funderar på att efter jobbet åka och bada någonstans?!

Min kamera har inte kommit ännu och posten.se har inte uppdaterat nånting från 29juli.. Det står att försändelsen sorteras.. Jag som hade hoppats på att kameran skulle kommit idag. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller blir aldrig fet! (som man också kan säga)

Imorse när jag skulle iväg till jobbet så såg jag Sven för förta gången..
Det bor en igelkott på våran gård som jag döpt till Sven. Jag har bara hört om honom men aldrig sett honom..
Idag var första gången och jag fångade honom på kort. Dimma sprang ut och hälsade på honom. Han är inte skygg. De nosade nästan på varandra! Synd att jag inte tog kort på det.

Just nu sitter jag på altanen på min lunchrast och lyssnar på min Timbaland skiva. Den karln är ju ett geni..
Mina favoritlåtar måste nog vara Timbaland feat Timberlake - Release.. och Timberland feat The Hives - Throw it on me

Miss you Michael Barber!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback